Ftmnr12345 Annelik eskiden daha iyiydi şimdilerde çok kalabalık oluyor. Ama yine de Güler yüzlü iyi birisi. Ben Kadir yaman a gidiyorum ilgisi gayet güzel👍
_TazeAnne_ Annelik canim ben imran auhan a gidiyordum fakat cok yogun olmasi randevu bulamamam ya da gidince cok sira bekliyor olmam yüzünden metrolife esra ünal a basladim.
Nebiyeee Ftmnr12345 gebe kalma surecinde gidiyodum kadir yamana hem muayene parasi yuksek hem de cok hizli konusuyo pek anlamiyodum dediklerini ve çokk yogun halen 70 lirami
Ftmnr12345 Nebiyeee şuan 80 lira ücreti. İmran Ayhan da 60 ya da 70 lira olması lazım çok fark yok aralarında ücret olarak. Evet hızlı konuşuyor ama biz de sıkıntı olmadı şükür ☺
_TazeAnne_ Annelik şu an kime gidiyorsunuz peki? Ben forumda okuyarak esra hanima geçmiştim. Tabi hala kararsizliklarim var 😞