Gamzetarm Merhaba 25 haftalık gebeyim karnım şiş değil daha büyümedi ama arada sırada bebebek kasıklarıma doğru toplanıyor şişiyor sizce neye işaret yaşayan varmı
Deletedmom6 Gamzetarm Anormal bişey değil bende 25. Haftadayım bnde hiç olmadı ama bebek kendini bi tarafa topluyor hareket edince yüzden sanırım gayet normal 😋
Biryabanci1 Gamzetarm Canım rahim yavaş yavaş kendini doğuma hazırladığı için kasılma olur ☺️ sıklaştığı vakit ise doğum belirtisi ☺️
Dmlakkayaa Gamzetarm ben de 26+1 haftalığım benim de çok oluyor ama sorun teşkil etmiyor normal bi durum yani. Benim genelde sağa toplanıyor göbeğimin bi tarafı alçak bi tarafı yüksek oluyor resmen 😂😂😂
ilaydakani Gamzetarm daha dün yaşadım semsert oluyo karın , Doğuma hazırlıkmış bunlar ben de yeni öğrendim :)