ucmgk21 Ahşap beşik aldık 60*120 ancak içine yatak seçimine karar veremedik.çok okudum araştırdım ama araştırdıkça kafam daha çok karıştı. Tecrübeli anneler ne marka hangi yatağı kullanıyorsunuz memnun olanlar fikir verebilir mi ????
Bilgeyeniceli ucmgk21 aynı durumdayım pamuk yatak aldım tavsiye edilmşyormuş iade edicem çilekten almayı düşünüyorum
Smraa ucmgk21 yataştan bak canım daha iyi onlarınki bende ordan alıcam bu hafta sürekli alınan bişey değil çünkü almışken iyisini almak lazım bence
Sinem35 ucmgk21 yataş aldık kullanıyoruz memnunuz. Zaten kendi yatağımızda yataş rahatlığını bildiğimiz için onu tercih ettik. E bebek de satılıyor yataş yataklar inceleyebilirsiniz
ucmgk21 Bilgeyeniceli edilmiyor muymuş? Okuduğum bazı yerlerde pamuk iyi olur terletmez falan yazıyordu. Kafam çok karışık ya 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
Hilahila Biz eşimle viskon yatak kullanıyoruz çok memnunuz. Bebek için de öyle aldık. Yorumları da çok güzel. Diğer yataklardan daha kalın ve kullanışlı. Suya dayanıklı aleziyle birlikte geldi. Ben memnun kaldım. Fiyatı da çok uygun hepsiburadadan aldım. Fotosunu ekliyorum👇🏻 https://eksiup.com/p/pd211311dz2e
Badevehande Ben çok araştırdım park beşik yatağı alın diyorlar odasına 70*130 beşik aldık onada aynısını dediler o yüzden bende yaylı almadım
Badevehande ucmgk21 henüz almadım gitti gidiyordan alacam inşallah babyhope alezli visco bebek yatağı diye ismi
Mrvcbr https://urun.n11.com/yatak/60x120-70x130-merit-yumurcak-ortopedik-bambo-bebek-yatak-3-renk-P196770305 Ben bunu aldim henüz dogum yapmadım ama bu yatakta kac sene yatcak sanki diye cok pahalı bisey almak istemedim kalitesi de iyi gibi gelsi şahsen