Ceren-27 tanımıyorum ama Nil hanıma önemli büyük devlet büyüklerinin bile eşleri gidiyormuş. Diğer doktorların muayenesi 90 ilken 140 mış zaten. Ama güzel ilgileniyor. Görümcem Avcılar’da oturuyor 2. Kez onda doğacak. Ben de ondan duydum. Yakın olsaydım ben de giderdim