sumosgoksu Kızlar adete 5 gün var bu ay ovulasyon testi kullandım 21 yumurtlamam oldu erken gebelik testi yapsam çıkar mı?
260818 sumosgoksu yumurtlama gününden itibaren 10. Güne kadar say ogün yap inşallah vardır varsa çıkar zaten
belinay13 sumosgoksu istersen bekle ama yok sabredemem yine alirim dersen yap canim dollenmen hemen olduysa cikablr sonucta 5-6 gun oncesini gosteriyorlarmis benim belki gec dollenmeydi gostermedi son 3 gun kala cikti silik seklinde
sumosgoksu belinay13 evde iki tane testi var canım biri erken gebelik testi biri ucuzlardan yarın ilk İdrarla ucuzu yapayım
belinay13 sumosgoksu ucuzda hic cikmaz canim erkende silikte olsa cikr cok merak ediyorsan sen erkeni yap hakkinda insallah hayirlisi olur 🙏🥰
260818 sumosgoksu normal testte çıktı canım 3₺ almış eşim😂 sonra birdhaa yaptım bu sefer 5₺ ye almış arkadaşım aynı gğn yine pozitif çıktı ertesi gün sabah kan verdim 22 çıktı hcg
260818 sumosgoksu pahalı olan testlerdede ucuz olan testlerdede hcg yükselmemişse göstermez hepsi para tuzağı hiçbir zaman pahalı test alma varsada yoksada ucuzundada çıkıyor
Se19 sumosgoksu yahu ucuz pahali ne var yapin gecsin iste ben meraklandim burada vallahi :))) yine alirsiniz test ne olucak