iremugurlatasoy Kizlar lohusa kanamasi icin ne kullandiniz yada ne kullanacaksnz ? Gazlibeze pamuk sar diyen var normal ped diye var hasta bezi diyen var ... kac gun durmadan suruyorr ne zaman duzene giriyor.. bilgisi olan var mi
1PrensAnnesi iremugurlatasoy canım yoğun kanama 20gün sürüyormuş ben bebek bezi alıp kenarlarını kesip kullanıcam 20günden snrada depend almayı düşünüyorum genelde de anneler bu yönde öneride bulunmuştu☺
iremugurlatasoy TubaKorkmaz onu da dediler evet ya ben kotex orkid aldm 2 paket pamuk aldm bilmiyorum valla
Merve2332 iremugurlatasoy 33-3üm doktorum doğum şeklini konuşmadık ne istiyorsun dedi bende sezaryen dedim ama 36 hafta olmayınca gününü söylemeyecek sanırım