ays33_dndrr öncelikle hayırlı olsun her şey yolunda ilerler umarım 😊 ilk zamanlar ben de kitap gibi her şeyi açıklamasını beklemiştim doktordan ki olmadı doğal olarak 😂 benim ilk gebeliğim sizin de öyle mi bilmiyorum ama. Her şeyi net söylemesini beklemiştim evet kesin hamilesiniz şu kadar haftalık kalp atışı var vs vs.. işler öyle ilerlemiyormuş maalesef biraz sabırlı olmak en iyisi bu sürede dua edin. Ablam bir ara doktor kovacak seni yakında gidip durma bu kadar sık demisti 😂