busrabusraaa
Arkadaşlar konu başlığı bulamadım ondan öyle yazdım ya merak ettim fazlasıyla bebişlerimizle konuşuyoruz yaa onlar bizi duyuyomu yada duyuyosa kaçıncı haftadan sonra duyuyolar karnımızı okşadığımızda hissediyorlarmı 16 haftalığız şuan bebişimizle cevaplayan herkesten allah razı olsun ☺️🙏