Aylanur_1 16 haftalık olduk ama hala hissedemiyorum rahat hamilelik geciriyorum çok şükür arada bir pıt şeklinde oluyor ama hareketmi bilmiyorum tecrübesiz olunca böyle oluyor ama karnıma kumandayı koyunca kumanda sallanıyo eşimin karnına kumandayı koydum oda sallandı 😂😂 galiba geç hissedicem bende bebişimin hareketlerini daha kontrolume 2 hafta var yaa günler geçmek bilmiyor hep diken üstünde duruyorum 🙈 siz hissettinizmi hiç bebişin hareketlerini