Gozdefiraf
Merhaba Annişler;28+4 günlük hamileyim.gittiğim hastaneyi değiştirmeye karar verdim.Dragos Bezmialem hastanesine giden var mı?Ebru hanımı duydum lütfen sizlerden bilgi istiyorum yardımcı olur musunuz?Gidip hastanede ve doktor hakkında olumlu yada olumsuz düşüncelerinizi çok merak ediyorum.Bu garip anaya yardımcı olun nolur 😂