Rzlgln534 Hanımlar merhaba 37.deyiz çok şükür ayağım şişmeye başladı ama sadece sol ayağımda fark edilir mi şişlik var su toplamış gibi neden sizde iki ayakta da olması gerekmiyor mu ?