Bsra_7793 ilk hamileliğinde doğumdan korkmayan kadın yoktur eminim. Benim de ilk gebeliğim. Nasıl olacak, sağlıkla doğurabilecek miyim, vücudum eski haline dönecek mi gibi gibi çok soru var, kaygılıyım. Kaygılı olmak normal bir kere. Başta bunu kabul etmek gerek. Ardından ben naçizane şöyle düşünüyorum; bu bebek bir şekilde vücudumdan çıkacak. Bu zamana kadar bir sürü kadın doğum yapmış, sonra tekrar hamile kalmışlar. Çok zor dığurduğu için tekrardan bebek yapmayan sadece 1 tanıdığım var.Demek ki çok da zorlayıcı değil ki tekrar hamile kalma ve doğum yapma işine girişiyorlar😅 rahatlamak, kaygıları azaltmak bizim elimizde🤷🏽♀️