Sermec merhaba canım ben şuan 23 üm ama benimde 10 haftadan sonra göğüs hassasiyeti gitmişti bende korkmuştum sanki sönmüş gibiydi gögüslerim ama çevreme cok sordum korkulacak birşey yok olabiliyor öle süt kanalları dolmaya başlıyor arada sönüp arada şişer dedi ki öle de oldu şimdi hassasiyet yok ama şişkinlik ve meme çevresi baya koyulaştı sen içini ferah tut inşallah iyidir bebeğin