Blackmom Arkadaşlar rüyamda erken Doğum yaptığımı görüyordum..Bebeğin başına elleye biliyordum çıkmaya çalştıkça ben tutmaya çalışıyordum iiçimde en azından doktora yetişene kadar diyordum.. çok etkisinde kaldım.. bu günlerde hep duyuyorum suyum erken geldi,erken Doğumla kaybettim lafını korkmuştum biraz ..sanırım etkisinde kaldım ama çok gerçekçi bir rüyaydı 🙁🙁🙁 Öyle bir durum olurSa eğer doktorlar anlar mı önceden içime dert oldu
Gagacim Blackmom hamilelikte kabuslar normal ben neler görüyorum 🙈 ama bi öneride bulunabilirim kötü veya korktuğun rüyanı anlatma sadaka ver canım 1 lira olur komşuya yemek olur bi çocuğun başını okşamak olur ☺️
Badevehande Hamilelikte kabuslar normaldir ama buraya yazıp dillendirmeyin bence birine anlatmayın bile unutun gitsin kötüyü çağırmayın
Nagihann23 Korkma okuyup etkileniyor insan o yüzden oluyor bende gördüm kaç kere takma kafana doktorun yok diyorsa yoktur zaten Rabbim zamanında sağlıkla doğmasını nasip etsin