yceren1501 Şanlıurfadaki kadın doğum uzmanları ile ilgili bilgi verebilir misiniz? Eğer gidip memnun kaldığınız ya da kalmadığını doktorlar varsa anlatabilir misiniz?
Suziiaannee yceren1501 şimdi orda değilim ama şanmed de Gül hanım vardı ilk üç ay ona gittim çok memnumdum orda kalsam doğuma da ona gidecektim ama nasip değilmiş memlekete geldik
Vru3365 Merhaba ben mehmet ağara gidiyorum memnunum gayet :) kadın olarak da imran ayhana giden çok tanıdığım var onlar da çok memnunlar