Elzndgn yeter canım o zaman. Ben yazlıkta oturuyordum soba yakıyordm küçük salonda bazen işten gelince zor geliyordu soba yakmak bunu kullanıyodum kışın. Düşün kışın ortasında terliyordum odadayken. Yani işine yarar ama tek düşüncem hava üflediği için bebeği hasta edermi o var. Bide Bütün odaların ısı derecesi aynı olması lazım evin ki hasta olmasın bebişin.