minkkzm
Kocaeli/Gölcük
Özel Aile Konak hastanesinde görev yapan ve aynı zamanda benim doktorum olan Emel Bilici hakkında bir sorum olacak. 2 arkadaşımla birlikte Emel hanımın takibindeydik. Biri 33. Diğeri 37.haftasında doktor değiştirdi. Ben kendisinden memnunum ama insanın aklı karışmıyor değil. Sizce Emel hanım nasıl bir doktor? Bu arada bende 37+0 haftalık hamileyim ve doktorumdan şu an memnunum.