Caglasmsk Fatma65 hayır cnm sadece karnına bı yukarıya buda aşağıya iki tane kemerli bı yuvarlak bişey takiyolar ama hiç hissetmiyosun zaten sadece karnının üstüne koyuyolar yani. Öyle sertliği ,zorluğu yok.
Cigdem07 Fatma65 Nst ağrılı bisey değil uzanıyorsun karnına kablolar takıyorlar bebeğin kalp ritmine bakıyorlar öyle yani korkulacak bisey yok :) cumartesi bende nst giricem 31+4 💙
Sghslove Fatma65 yok canım ağrı filan karnına iki tane parça bağlıyorlar biri kalp atımını takip ediyor öbürü kasılmaları ve cihaz bunları kağıda döküyor sen sadece yatıyorsun
Bp33 Hayır. Hiçbir ağrısı yok. İki tane başlığı karnına koyup sabitliyolar sen sadece uzanıyosun o ölçüm yapıyor