busragrgn Adanur 22+2 yiz bizde👧🏼 Öğretmenim bütün gün koşturmayla geçiyor haftalar nasıl ilerliyor anlamıyorum 🤭 ağrım sızım olmuyor ama hemencecik yorulma soluk soluğa kalma oluyor bazen😬
Mevr Adanur 21+3teyiz biz de. Benim de çok kasık ağrım oluyor onun dışında bir sıkıntı yok çok şükür 🤗
Minnakmom Adanur 22 hafta olduk bugün kızımla 🤲🏻 Ağırlaştırılmış hissediyorum artık çabuk yorulmaya başladım sanki onun dışında her şeye şükür. 25. Haftada şeker yüklemem var
Adanur efsanemel aynen canım bendede kasık agrıları oluyor dünde bi kramp seklinde yasadım. Birde sırt agrım oluyor. Sonrasında Hareketleri unutturuyor tabi 😊
Ayce09 22+0 dayız verdiği halsizlik hat safada dışarı çıksam kendimi eve zor atıyorum 😞 kızım olucak Allah nasip ederse miğde yanmam başladı ara ara yokluyo, onun dışında herşey çok güzel ilerdiyo her tekmesinde şükrediyorum 🤗
Busraae Ayce09 canım bende 21+6dayım tekmeler sertlesti degil mi sende de karnıma baktıgım zaman tekmelerini görebiliyorum dısarıdan 😊
Emos_64 21+4 ‘teyiz 🤗 Başlayan sırt ağrıları dışında herşey yolunda çok şükür 🥰 Rabbim hepimize sağlıklı doğumlar nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻
Adanur Emos_64 amin canım bende senin gbi sırt agrısı yasıyorum. Magnezyum kalsiyum takviyeli bi ilaca basladık inşallah iyi gelir
Hilallsen Adanur busragrgn bu sanırım devamlı hareket halinde olmaktan kaynaklanıyor. Benim içinde aynı şey söz konusu evde otururken her yerim ağrıyordu fakat okulda koşturmak bana iyi geldi. Ara ara gelen kasık sancısı dışında hiç bir şikayetim yok çok şükür. Bu arada ben 17+4 üm
Suranurun_annesi06 Kizlar benim ultrasona göre 17+6 adetime göre 19 hangisini takip etmeliyim doktor da birşey demedi
Aysel_bilgekaan Suranurun_annesi06 normalde adete göre bakmak gerekiyor canım ama ultroson cihazından cıhazada o ölçümler değişiyor ben Bi hastanede 1 hafta önce gidiyordu bebek gelişimi diğer hastanede 2 gün çıktı tam ölçüm yapamıyorlar bazen ondan geri çıkmış olabilir
Aysel_bilgekaan Merhaba kızlar bende bugün tam 23 oldum şükür iyi geçiyor oğlum olucak benimde kan ve demir ilacı içiyorum bende baya azalmıştı kan ve demirim ben cok acıkıyorum sadece ve Akşam uyurken bir türlü şekil bulamıyorum yatarken😆
Mevr Aysel_bilgekaan yaaa ben de öyle hem çok acıkıyorum hem de yatma pozisyonu çok büyük sıkıntım. Sürekli uyanıyorum bir de her uyandığımda sırt üstü buluyorum kendimi. Sırt üstü yatma diyorlar da elimde değil yatınca da rahatsız oluyorum çok ilginç 😄 ne yapıcaz biz böyle bilmem 🤷🏻♀️
SeymaAkyol Meraba kızlar bende 20. Haftadayım 3 4 gündür vajınamda batma ara ara da kasık bolgemde ağrılar oluyo normal mı sızce
Adanur SeymaAkyol normalmiş canım onlar enfeksiyon olmadıgı sürece. Bnmde kasıma kramp tarzı bişey yasadım sag kasığımda oda üşütmekten ddi. Rahim uzunluğum ölçüldü normal ddi
aysehatunklkgl SeymaAkyol sanırım normal, rahim genişledikçe bu tarz şikayetlerin normal olduğunu duymuştum☺️
Ezp_32 20. Haftadayım aşırı mide yanmam var. Uzun süre ayakta kaldığımda yada oturduğumda kalçam ağrıyor. Sırt ağrım var. Çok ağır hissediyorum. Zor geçiyor maalesef
Adanur Ezp_32 sırt agrısı için magnezyum baslıyolar genelde canım doktora bi sor istersen yinede Bna magnezyum başladı sırt agrım için
SeymaAkyol Adanur 1 hafta önce gttım antibiyotik verdi enfeksiyon ıcın bugün de agrım daha da arttı afedersınız az miktarda sümüksü akıntı geldi korkuttu o da benı
Ezp_32 Adanur kullanıyorum onu bir de üstüne ürtiker oldum kaşıntıdan öleceğim. Doğsa da rahatlasam. Aslında 2. Trimester en rahat derler ama benim en başından beri zor.