Gokcedag umarım normaldir çünkü bünyeden bünyeye değişiyor benim o haftalarda bi basladı 19 haftada yeni bitti canım korkma içini ferah tut Allah korusun kötü bisey olsa leke kan tarzı pembe kırmızı tonların da bi kontrole gidersin ama normal yani belki de şanslısıdır 😂 bitmiştir