Sseydoss başka da çare yok xaten canm. Aynı bnde ilacını ve iğnesini kullanıyorm. Haftada bi üçü bir yapılıyor. Yarında bnm kontrolüm var. Egerki kanaman açık kırmıızı tonlarındaysa yine bi git gözük. Bnde siyah leke geldi hemen acil e gittim eski kan dediler kalp atışlarımız vardı. Ama hala içim güp . Hayırlısı olsun inşallah dua et