HlyaGrbz durum yürüdükçe açılıyormuşum bunu farkettim evde durmayla olmuyormuş 😂 zindeyim şükür ama çorap zor giyiyorum yerden birşey alamıyorum ayağımla kavralayıp elime öyle alıyorum geçen belim ağrıyordu kasıklarım ağrıyordu dün ve bugün tık yok ben birşey anlamadım bu işten