Aysegul1 Oğluma hamileyken yaklaşık 24 saatlik bi yolculuk yaptım otobüsle geçen sene tatile gitmiştik dönüşte de otobüsle geldik,size tavsiyem otobüsle gidecekseniz mutlaka geniş pantalon giyin benim ödemim yoktu ama yolculuk sırasında baya şişti ayaklarım dar pantolon giymiştim ama baya sıktı beni dinlenme tesisinde değişmiştim,bide her durduğunuzda mutluka yürüyün,bide poşet mutlaka götürün kusmak için 😂otobüste verilen poşetler çok çok ince benimki biri patladı kustuktan sonra üstüm battı diğeride delikti rezil oldum😂bunun dışında da başka kötü bişey yaşamadım,oğlumda gayet sağlıklı doğdu şuan bi yaşında🤗bu sene de 25 haftalıkken falan gittim tatile karadeniz turuna çıktık baya bi yol katettik ama hamile olduğumu bile hatırlmadım oğlum yüzünden oğlum çok yaramaz yol boyu onunla ilgilendim kendi aracımızla gittik dönüşte de kontrole gittim çok şükür gayet sağlıklıydı şuan 30 haftalığız hiç bi sorunumuz yok çok şükür 🌸