Bsrnhtn 3 gündür yalancı sancilar oluyor belden karnıma doğru doğumuma en geç 19 gün kalmış bu haftada doğuracağımın belirtisi mi 🤷♀️Adet sancısı gibi 37+1 oldum
Deletedmom277 Bsrnhtn Son haftalar yalancı sancılar doğuma az kaldığının işaretidir. Bu yalancı sancılar doğuma kadar devam eder doğum anı geldiğinde artık ağrı şiddetlenir ve geçmez devam eder.
Sezen2006 Doktorum yalancı sancılar kasıktan alt karın bölgesine vurur ,gerçek sancılar ise bel bölgesinden başlayıp karın bölgesine yayılır öyle ayırt edebilirsin demişti. Bende 37+5 im bazen belim bazen alt karnım bazen kasıklarım ağrıyor kendimi kontrol etmekten paranoyak oldum :))
Bsrnhtn Sezen2006 😅😅😅 ayy benimde belden geliyor kasiklara bazende karnima diyorum geldi gelecek adet ağrısı gibi Ağrı oluyor zaten aşağıya cok baskisi oluyor zorluyor beni bu aralar cok şükür ki az kaldi😍🐥