Ltfye_kvkln bende o zamanlar hissedemiyordum iki tane var bide doktorum cok normal dedi iki haftaya kalmaz hissedersin dedi zaten öyle büyük bi hissetme degil cok bisey bekleme bu haftalarda tekme gibi ben avucumun içinde kus varmış da çırpınıyor gibi hissediyorum mesela çoğu zaman o bile Yok endişe etme sağlıklılar de cok şükür 🙏