AlpYus ecemtmr yaaa basin sagolsun vanim demek sende cennet annesisin.. bende ikizlerimi kayvettim 31 haftalik ama sukur saglikliyiz Allahtan ümidimiz var olucak insallah
ecemtmr AlpYus amin canım inşallah senın de basın sağolsun emınım cok daha zor zamanlar gecırmıssındır bana ıstınaden benım 9 haftalıktı daha nasip degılmıs inşallah saglıklı gebelıklerımız olsun.
Dlktpl Deletedmom090 dr benı 13.gun cagardı ama sonra baktık ki 35 mm olmus yunurtalar catlatmaya gec kalmısız buay korunuyorum yasmınnverdı atılmamıslar