hilal89 Oğluma ilk prima aldım pişik oldu,sonra sleepye geçtik oda iyi gelmedi,sonra evybaby kullandım komili kullandım hepsinde pişik oldu baby me de kullandım oda iyi gelmedi,en son eşim tesadüfen qoon almıştı ve o kadar iyi geldi ki iyi ki almışız dedim,şuan oğlum 1 yaşında hala qoon kullanıyoruz,kızımda şuan 30 haftalık ona da qoon kullanıcam çünkü çok memnunuz 🌸