Sedaveminikadam
Merhaba,
37 haftamın içindeyım ve doktor kontrolüm 38 haftada var.bu testı bugun bu uygulama sayesınde ogrendım.yaptıran var mı cok önemli birsey mi?yada dogum sırasında antibiyotik ile tedavi edilebilen birşey mi.doktorum soylemesede ben yalep etmelı mıyım bu testi?