Seymasezer Mervekara95 hormonlardandır. Benim ise depremden :) eşim calısıyor ben ondan önce eve geliyorum bazen gece 12 de geliyo. Ne uyuyabiliyorum ne baska bisey hep huzursuzum :) allah göstermesin.
Merio Mervekara95 Al benden de o kadar... Yemek yapmak bile işkence gibi, tüm hevesim bitmiş yerine umutsuzluk çökmüş gibi. Bu hisleri itmeye çalıştıkça daha da kötü oluyo sanki. Bu hormonlar bizi bitirdi
Mervekara95 Seymasezer Bilmiyorum 🤷🏻♀️ Daha 5+3 bugün çok mutsuz uyandım. Size de geçmiş olsun Allah bidaha göstermesin🙏🏻
Seymasezer Mervekara95 ya yavrummm daha çok kücük :) benmde 14 :) 5 haftalıkken hiç geçmicek cinsiyetini öğrenemicem gibi gelirdi 😂
Mervekara95 Seymasezer Sanırım bende de onun stresi var iyi mi kalp atışı ne zaman duyulacak yine kaybeder miyim ....... böyle şeyler
Seymasezer Mervekara95 hep dua et bende dua edicem sana 🙏🏻 Allahın izniyle kucağımıza alıcaz evlatlarımızı ♥️ Kaybettiklerimz ise şefaatçi 🙏🏻
Mervekara95 Seymasezer Ediyoruz dua 🙏🏻 Rabbim geri çevirmesin bizleri. Sizde bu anneyi ve minnakımı bulundurun dualarınızda bende bulunduracağım 🙏🏻
Mervekara95 defne55 Kaç haftalıksınız acaba zaman geçtikçe azalır mı hormonların etkisi yada çoğalır mı
defne55 Mervekara95 16 25 hafta arası güzel geçiyor 30 haftadan sonrası gene depresyona sokuyor canım 33 haftaligim yemek yapmak istemiyorum yemek yemek istemiyorum sadece yatmak geliyor içimden kimseyle konuşasım göresim bile yok 😶
Semooshh Safer ayındayız kızlar belaların çok olduğu bir ay ruhani bunalımlar çok normal huzursuz bir ay. Bende dün yatamadım hiç Bi sıkıntı var gibi içimde bol dua çok dikkat edicez artk