Mrvozk Kızlar oyun halısı almak istiyorum sesli piyanolu vs fazla model var. Siz aldınız mı, hangi modeli tercih ettiniz?
Deletedmom277 Mrvozk Fisher price kelebekli rüyalar aldım ben tavsiye ederim. 2. El düşünürseniz bende var yine cok az kullandık yeni gibi duruyor. Istemezseniz fisher price bakabilirsiniz.
ozgeya Mrvozk Fisher Price Yağmur Ormanı Delüks Jimnastik Merkezi olanı kullandık,çok da memnun kaldık.Bebeğim çok eğlendi çok da güzel vakit geçirdi.
Badevehande BİM’den aldım 40 TL’ye dik duramıyor vs diyenler olmuş alttaki kısmı karşılıklı açınca gayet duruyor oyuncaklarıda çıngıraklı ama henüz kullanmadık bebişim daha doğmadı😊
hamis_19 Badevehande aaa bende bimden aldım cokta guzel dik te duruyor valla alir almaz kurdum bile 🤭 benim bebe de dha 4 ay var dogmasina 😂😂
hamis_19 Badevehande ben bu geleni gördüm onda da almamıştım annem geçenlerde bime girmiş kaldığını görünce almis sagolsun 😂😂😂
hamis_19 Hacer_ikiz_gebe cok gidilmeyen bimlere bakin. Bime geldikten bi sure sonra buldu annem kalmis bimde alinmamis.