Ersen01-
Çok şükür kurtardım 🙏🏻 Darısı bütün hamişlere 🤲🏻 Ben devlet hastanesinde hemşireyim neyse 35. Hafta da izne ayrılmıştım tahmini Doğum tarihim 27.10.19 du , beni hastanemden aradılar Doğum yaptınız mı diye sordular. Bende hayır dedim. O zaman uzamış gebelik raporu alıp bize getirin yoksa izninizle ilgili sorun olur dediler. Neyse kalktım hasteneye gittik eşimle doktor nst,ta istedi işte hersey o an başladı 😄 nst de düzenli sancılarım çıkmış, doktor alttan muane dedi. Peki dedim alttan muanede 3-4 cm açıklık %40 silinme doğuruyorsun ne raporu dedi ben şok. Ağlamaya başladım ne yapıcagımı bilemedim elim ayağım birbirine dolaştı, dışarı çıktım eşim beni ağlayarak görünce tabi Baya panik oldu neyse kendimi biraz topladım. Hastanede çalışan ebe arkadaşımı aradım o da istersen biraz daha bekle akşam nöbetciyim acilden gel bi muane edim açıklığın artmışsa yatış yaptırır doğurturuz dedi. Daha mantıklı geldi söyledikleri doktorla görüştüm yatısı kabul etmediğimi söyledim evime geldim. Ama içim içime sığmıyor kalbim küt küt atıyordu. Güzelce bi duş aldım üstünümü değiştirdim evin içinde bolca yürüdüm oturdum kalktım Buarada bütün aileme arkadaslarıma haber verdim (sancıyı hala hissetmiyorum). Neyse hazırlandık ben, eşim, kayınvalidem , bide hemşire arkadaşımla hastaneye gittik (Buarada kendi çalıştığım hastanemde Doğum yaptım). Akşam saat 21.00 gibi muane yapıldı açıklık aynı silinme %60 olmuş , nst yapıldı düzenli sık sık sancılarım çıktı, ebe arkadasım bence seni yatıralım bu sancılarla dogurursun suni ile de hemen destekleyelim olur biter sabaha kucagına alırsın dedi. Suni istemiyorum kendi sancılarımla olursa yatışı kabul ederim dedim. Neyse yatışım yapıldı eşimle görüştüm onu eve zorla gönderdim ,Doğum haneye çıktık arkadaşımla. Saat 22.15 de başladı serüven. Gece 3.5 a kadar bi saat nst 1 saat ayakta gezinerek geçti her saat başı açıklık icin ebe hanımlar alttan muane ediyorlardı ve en zor kısmı da muane. Neyse 3.5 a kadar geldiğim açıklıkla devam ettik hic üzerine eklenmedi durum böyle olunca kendi sancıların yetersiz suni ile desteklersek sabaha dogurursun dediler, kabul ettim. Suni takıldı sabah saat ;8 oldu ebeler değişti açıklık yine ilerleme yok. Bebeğin kafası çok yukarda olduğu icin yeterli baskıyı yapamıyormus, neyse artık saat; 10 gibi ebem artık suyumu patlattı işte inanılmaz derece de sancılar orda başlıyor kızlar 😞 saat 10 dan , akşam 17.00 kadar sancı cektim ve asla bağırmam diyen ben dogumhaneyi inlettim. Yalvarıyordum artık ne olur sezeryana alın diye ama isteğe bağlı sezeryan olmuyor devlette 😒 en son tam açıklık oldu ebem gelip bak şimdi sancın geldikçe yere çömel ve ıkın bebek biraz yukarda kanala insin seni çatala alıcam dedi , ama o sancı ile söylediklerini yapabilmem çok mümkün olmadı. O kadar cok bagırdım ki bogazım agrıyor hala 🙈 neyse Ebem geldi bebek tam İnmemiş asagı , şimdi seni denemek icin çatala alıcam eğer yeterli ıkınmazsan tekrar yatağa gidicez dedi. Ben ise ıkıncam söz yeterki içimden cıkartın alın ne olur yardım edin diye ağlayarak çatala cıktım. Çok şükür ki allah o gücü o an verdi , çatalda yine de yeterli ıkınamasam da ebe ablanın biri üstüme çıkıp destek oldu onun sayesinde dogurdum. En zor kısımlar, sancı ve üstümden birinin bastırmasıydı. Çok şükür oğlum doğdu 28.10.19 saat:18.10 da 💕 o sıra da kesmişler dikmişler vallahi hiç hissetmiyorsunuz. Oğlum doğdu ama önce ağlamadı, aspire ettiler falan ağlamaya başladı çok şükür , Doğum kanalında biraz fazla kaldığı icin solunumla ilgili sıkıntısı oldu 1 dk da fazla solunum alıp veriyordu. Neyse sarıp kucagıma koydular , çocuk doktoruna götürüp getirecez dediler. Benim Dikişler atıldı , plesanta çıkartıldı artık servise cıkıcam oğlumu bekliyorum getirmediler. Ne oldu dedim yenidoğan yoğun bakım da gözetim altında tutulacak 3-4 saat ,merak etme hersey yolunda kontrol amaçlı yatırılıcak dendi fazla panik yapmadım çünkü kucagıma verdiklerine çok şükür sağlıklı olduğunu görmüştüm o içimi rahatlatıyordu. Neyse çıktım servise, herkes oda da beni bekliyor , annem babam ablalarım arkadaşlarım herkes oda da ve odamı süslemişler , cicekler, çikolatalar gelmiş mutluluktan gözlerim doldu kendimi çok özel hissettim . Eşimi göremeyince canım sıkıldı nerde ki , nereye gitti diye bin defa sordum herkese, oğlumun yenidoğan yatış işlemleri icinçağırmışlar . Kendimi çok yorgun , bitkin , ağzı yüzü uyusuk hissettim , dudaklarım o kadar kurumuştu ki bembeyaz pötür pötür olmustu. Hemen Birseyler yedim , üstümü değiştirdiler, eşim geldi gözleri dolu dolu ellerimi öptü sarıldı ağlamaya başladım çok şükür bitmişti. Şimdi oğlumuzun gelmesindeydi sıra. Saat 23.00 gibi yenidoğan yoğun bakıma gittim oğlumu görmeye çok şükür solunumu normale dönmüştü saat 1.00 gibi de getirdiler yanımıza 🙏🏻 Suan çok şükür bi sıkıntımız yok☺️ İlk Doğum zor oluyor canından can gidiyormuş resmen , Allah herkesin yardımcısı olsun bi seste kurtarsın arkadaşlar . Uzun oldu helal edin 🙈
Meral1453
Hayırlı olsun canım Allah sana bağışlasın darısı başıma doğururum bende hayırlısı ile,, bu arada ben de devlet hastanesinde hemşireyim 37 olunca ayrıldım izne dualarınızı bekliyorum Allah tüm hamilelere selamet versin 🙏🙏🙏