Adanur Bu haftalarda böyle bişey normal mi yaşayanlar bilgi verirse sevinirim kızlarvyoksa doktoruma gitmeli miyim. Günde birkackez adet oldugum zamanlarki agrıdan hissediyorum kasıklarımda. Birde sag kasıgıma iki kere kramp tarzı bisey girdi yattığım anda gecti. Bilgi verirseniz cok sevincem
Ezgky2323 Adanur ağrılar dinlenince geçiyorsa normal korkmayın kanama falan olmadığı sürece normal birde dinlenince geçiyorsa daha güzel ama artarsa tedirgin olursanız doktora danışın ama ağrılar bende bazen saatlerce bile sürebiliyordu
Momgirl Adanur Karın kasları gerildiği için bu tarz ağrılar olabilirmiş dinlenince geçmeZse yinede doktoruna danışmanı tavsiye ederim
Adanur Ezgky2323 cok sağol canım insan yinede tedirgin oluyor erken doğum mu fln diye. Birhafta once kontrolümde hersey yolundaydı sorun yoktu. Rahim boyum vs. hersey cok güzel demişti doktorum
Adanur Tesekkür ederim kızlar doktoruma yazdım simdi. Bunlar olabilirmiş özellikle Üşütmemeye dikkat et ddi.