@Kumrulina Aynı yer mi bilmiyorum ama ben Bağcılar medipol acile gittim bebeğin hareketlerini hissetmediğimi muayene olmak istediğimi söyledim. Acil olduğu halde 130 tl para aldılar neyse dedik önemli değil verdik. Yarım saat beklettikten sonra Dr. Hanım(!) geldi, ultrasonla 10 saniye baktı ve bebekte gelişim geriliği olabilir kan akışı durmuş olabilir acil doppler öneriyorum vezneye 700 tl ödeme yapın gelin dedi. Bu hafta kendi doktorumda randevum var onu beklesem sıkıntı olur mu dedim. Tabi ki sıkıntı olabilir hemen ödeme yapıp gelin dedi. Neye uğradığımızı şaşırıp çıktık hemen kendi doktorumuzu aradık ertesi gün çağırdı bizi baktı her şeyi normal dedi hatta boyu haftasından önde bile gidiyor dedi ve biz rahatladık. Ama o pazar gecesi sabah olmadı kendimi yedim durdum ya bişey varsa diye ama Allah’a şükürler olsun bebeğim iyi. Bir daha asla kapısından bile geçmem.