tgbasltan bencede yapılması gereken birşey. bide fazlasıyla tatlı yiyorsun muhakkak olmalı. bende yapdrdm şekerim çıkdı..
bide anlamıyorum türkiyede istege baglı birşeymi bu?? çok okudum böyle formlar. kendi kadn dr umuz yapdıkdan sonramı isteye baglı yoksa en başndan?