Mrvm005 yok hayır ama o eş kanamasıı bende 12.haftada olmuştur sizde ağır kaldırıp ani hareket yapmışssınızdır 7. Haftanızda olmuştur lekelenme . Zaten eşiniz kanıyor sızdığı icin size lekelenme olarak geliyor. Zaten ev işlerini yap hareketli ol demişti doktorum normal Doğum icin ama kanamam olduğu zaman iğne fitil verdi yatıyorsun hiç kalkmıyorsun dedi 15 gün yattım sadece WC yemek icin kalktım düzelince kalktım hala zorlamıyorum kendimi diğer annelerinde kimisinde 7. Hafta kimisinde 20. Burda önemli olan bence doktorunuzun sizi korumaya alması lazım size bi iğne fitil bi ilaç uygulaması yapmadı mı kanamanız icin