Begonia Kızlar merhaba. Ben ders çalıştığım için burada uzun zamandır aktif değildim. Şimdi 4 aylık hamileyim. :) Bebeğimizin cinsiyeti hâlâ tam olarak belli değil ama yüksek ihtimalle kız. Cuma günü kesinleşecek. Hemen ardından bebeğe yenidoğan kıyafetleri almak istiyorum. Bir tane isimli hastane çıkışı alacağım Doğuma yakın, onu ayrı tutarak kaç tane ne almalıyım? En çok ne lazım olur? Yani 0-3 ay arası neler alsan yeterli olur? Bu arada bebeğim Şubat sonu doğacak. Tecrübeli anneler yazarsa çok sevinirim, teşekkürler. 🤗🤗🤗
[silindi] Begonia benimde kafam çok karışık bu konuda . Bazı yeni doğanlar beden olarak büyükler . Herkes bana ilk 3 ayda giyeceğim kadarını al sonra onun gelişimine göre alırsın diyor . Ama ben 6-9 ay bile aldım yazlıklar indirimdeydi 🤦🏻♀️😂
Ayse_Gul Begonia canım ben 1 tane 10’lu hastane çıkışı 1 tane 5’li takım 1-2 tanede tulum aldım 0-3 ay olarak. Geri kalan herşeyini 3-6 ay aldım çabuk büyüyorlar
hfza Kactane alman gerektigini tam olarak bilmiyorim ama gercekten cok alma cok cabuk buyuyorlar benim mesela bebegin 3 aylik oldu giydiremeden kuculdu kiyafetler😀hala daha ozenerek farkina varmadan aliyorum ama vermek zorunda kaliyorim bazilarini etiketiyle sakliuorim bir aonrakine😀😀