Leyla3455 benimde iki kızım var. Yaş olarak büyükler. Üçüncüye hamile kaldığımda büyük kızımla beraber gittik kontrole. Evde söylüyordu ikiz olursa napariz diye. Ailemizde hiç ikiz yok. Bende olsun napalm diyordum. Dr. tek bebek olduğu söyleyince kızımla bi bakışmamiz var. Güldük. Şuanda da oğlum olacak. Rabbım sabrını kolaylığını verir inş.