122848569 Günaydın kızlar bugün sabah kaltigimda bisey farkettim karnım ilk hamileliğime nazaran daha çabuk çıktı ve geniş oğlumda da geç çıktı hatta son haftalara kadar belli bile olmuyordu ve oğlumda karnım daha sivriydi sizce kızım mı olcak fikri olan varmı 😂
Nurcan6148 122848569 Benimde oglumda 6 aydan sonra cikmisti karnim sivriydi.Kizimda 5 aylikken cikti ve daha yanlara dogru sanki☺️
Ayse_Gul 122848569 8. Aydayım daha yeni çıktı benimde 🤷🏻♀️ Erkek bebek geç mi çıkıyor acaba bu halde hastaneye gittiğimde doktor bile şaşırıyor