aysun_35 4 5 haftalık hamileyim sabahları saat 5 gibi mide yanmasıyla uyanıyorum başına böyle bı durum gelen oldu mu .doktor ilaç vermişti ilaç zararlı olur diye almadım .sabahları canım yemek yemekte istemiyor .
Deletedmom277 aysun_35 Doktorun verdiği ilaç neden zararlı olsun? Almasanız mide yanmasını çekmeniz lazım. Gaviscon şurupsa verdiği muhakkak alın ve kullanın.
azizeguneyy aysun_35 ya bacım siz nasıl insanlarsınız doktorun verdiği ilaca nasıl zararlı diyebilirsiniz? ben 34. haftadayım şu zamana kadar kullandığım ilaçları duysan aklını oynatırsın herhalde şuanda bile 4 ayrı ilaç kullanıyorum ben