Esmaanur34
30 Ağustos günü başarı Hastanesi'ne gittim doktorum Selime demirbaş nst de 3 büyük sancım olduğunu 1 cm de açıklık olduğunu söyledi adalat diye bir hap verip eve yolladi Eylül'ün 9 da gelmemi söyledi 8 gün sonra sıklaşan agrımla yeniden hastane ye gittim muayene edip senin bu bebek durmayacak seni sezeryana alacağız diyip beni nst ye yolladı nst de yeniden sancım çıktı doktorun yanına girdiğim de dalga geçer gibi "sana ciğer geliştirici iğne ve serum vermiştik değil mi, acil sezeryana alacağız git eşinle konuş” dedi halbuki ne iğne yapmıştı ne de hastane ye yatırmıştı bı ilaç verip geri yollamıştı.Bende hiç birisini yapmadığını herşeyin hastane kayıtlarında olabilecegini söyledim. Oradan çıkıp Medical park Gaziosmanpaşa hastahanesine gittim eski doktorum baktığında 3 buçuk cm açıklık olduğunu çocuğun kafasının kanala sıkıştığını doktorun söylemiyle daha erken müdahale edilip hastane ye yatırılsaydım doğum geciktirilebilirdi. Şuan acil sezeryandan başka birşey yapamayacağını söyledi 35 hafta lık bebek normal doğumla hayata tutunamaz dedi ve yarım saat içinde sezeryana alındım bebegimin hayatı tehlikesi vardı kafası kanala sıkıştığı için kafasının sol tarafinda da ezilme var. Yaptığı bu insanlık dışı sorumsuzluğun hesabını hastane yönetimiyle birlikte mahkemede verecekler.