Nerminnn Neden ama 🥺 gelsin istiyorum artık 😄 Allah 40 haftalıklara sabır versin 😏 sizde durumlar nasıl ?
Tudya Bendede durumlar aynı hatta hafta sonu dr gittim bebisin günülerini tamamlayacak galiba dedi... Bu arada hiç cati muayenesi yapmadı bana🤔gerçi biraz tırsıyorum ama
Nerminnn Tudya beni de aslında bu hafta çağırdı yani 38 de ama bende korkuyorum sanki o bebeği ben dogurmucam 😄😁
Hilall2610 Ben 41 haftalık dogum yaptım o gğne kadar sancım dahi olmadı hiçbi belirtimde yoktu ama 41 haftalık dogmasının cok faydasını gördğm bebeğim tam qnlamıyla gelişmişti ve belliydi dış görünüşündende hal ve hareketinden bile hayata erken atıldı daha gelişik😁😁 bence sizde sabırsızlanmayın bırakın içinizde iyice gelişsin uykusuz yorgun gğnler sşzi bekliyor son gğnleriniz iyi dinlenin😁😁
hfza Nerminnn benimde hic sancim olmazdi doktor alttan mua ettiginde 3 cm acikligim oldiginu ogrenmistkm😀Bazilarinda sanci olmazmis kasilmalar da dogum habercisi benim karnim sertlesirdi surekli☺️
Selmanur Nerminnn bol bol yürüyüş ve egzersiz yapın derim çömelme hareketleri falan gerçi çok önceden başlanmalıydı ama devam eden derim. Ayrıca anne karnında ne kadar durursa o kadar iyi ☺️ Kolay doğsun ünşallah