M_agayeva benim de bugün tam 6+0, aynıyız😊 5+3 te gittim dr a keseyi gördük çok şükür 🤲🏻 bu hafta içi tekrar gelişimini takip etmek için çağırdı dr. 10 Ekim gibi de kalp atışını duymak için gelirsin dedi. Çok fazla bulantım yok. Ben de korkuyorum bu yüzden, daha önce de kayıplarım olunca endişeliyim biraz🙄 bu arada kan sulandırıcı iğne oksapar kullanıyorum bir de..