ftmk bir sorun yok dediyse korkmayın benim ilk lekelenmem 4-5 gün sürdü bi anda kesilmeyebiliyor, kanama miktarında artış olursa tekrar doktorunuzla iletişime geçin . Burada doktora gitmeden buradaki cevaplara göre hareket eden çok fazla insan var, ben 3 günde bir doktora gittim gerekirse her gün de giderim herşey bir anlık bazen çok normal gibi görünen birşeyin ardından bile bambaşka şeyler çıkabiliyor. Bol bol istirahat edin, fazla hareket etmeyin ve bol su tüketin gerisi takdiri ilahi inşallah sağlıkla kavuşuruz bebeklerimize