Nihanak Kizlar gunaydin... Buyuk gun geldi catti🤰😂 Bugun 7.30 da yatisim var. Hala sancim yok mu bilmiyorum ama suni sanci ile dogumu baslatip normal dogum denicez. Sonrasi Allah kerim... Insallah Rabbim kolaylik verir de aklimdan ucup gitmezse hepinize dua edicem. Rabbim hepimizi saglikla kavustursun bebislerine... Duaniza beni de katin... Allah a emanetsiniz 😊
Busraoz Nihanak Allah yardımcın olsun canım inşallah hayırlısı neyse bebiş o şekilde gelir❤️ Sağlıkla kavuşun 🙏🏻
Kelebegimmm Gel sana altın taktikler veriyim😃sakın bağırıb gücünü tüketme açılma ilerleyene kadar sık dişini.açılma iyice ilerledikden sonra her sancı geldiğinde var gücünle ıkınmaya başla.ama doğru ıkın gücünü aşağıya ver tualetde ıkınırmış gibi.ve sakın son ana kadar vazgeçme.bu zamana kadar her kes başarmışsa sende başarırsın😁hadi Allah herkesin yardımcısı olsun🤗herkese evladını sağ salim kucağına almak nasib olsun❤️İnanın doğumdan sonra bütün sancılar unutuluyor 🤗
buemuyar Nihanak nasil gecti dogum ins bi sikinti olmamistir. Bende pinar hocanin takipli hastasiyim tecrubelerini paylasir misin?