Tugba29 Asagıya baskı sancım var karnjm agrıyo sırtlarım agrıyo nasıl yapssm acaba sezeryan olcam bu arada
Nur___ Tugba29 dk tutabiliyorsan bak Bi düzenli mi geliyor sancı, yoksa yalancı olabilir, çok derinse sancı hiç bekleme
azizeguneyy Tugba29 yalancı sancıdır bende de var aynı haftadayız ama gerçek olduğunu anlamak için sancıların aralıklarını takip et
Tugba29 Nur___ vallahı cocuk oynadıkca daha cok artıyor gogsumun asagısından agrı sırtlarımdan asagıya agrıyo sankı cok usutursunde agrın olurya sırt karın fLan oyle agrıyo arada sag bacakla beldede oluyo agrı Nur___
Nur___ Tugba29 cnm bişey diyemem ama geçen hafta nst girdim aynı sıkıntım vardı, ebe sancı tutunca sırtın ağrımaz, beline vurur dedi olsa olsa üşütmüşsündür filan dedi, tabi için rahat etsin sabah gidip nst girerdim yerinde olsam 🌺
Tugba29 Nur___ vallahı cnm sabah 10 30 da randevum var bn bu agrıyı cekerımde yeterkı bırsey olmasınnnn😁😁😁