SevdaTrkl 7. Haftam bitiyor 8. Hafta ya girmek üzereyim. Hiç bulantım ve kusmam olmamıştı bugüne kadar. Bugün aşırı derecede kusma ve ishal var acile gittim serum taktılar ama fayda etmedi hala aynıyım
SevdaTrkl azizeguneyy Biliyorum ama saat başı uykumdan uyanıp kusuyorum bide ishal eşlik edince korktum açıkcası
UmmAsel Doktoruna da bir gozuk canim cunku bende ihmalsizlik yaptim birsey olmaz gecer dedim su bile icemez haldeydim bulanti dan dolayi ve asiri ishaldim bebegimin suyu azalmisti 1 gece hastanede yatmak zorunda kaldim
SevdaTrkl UmmAsel Uyuyorum uykumdan uyanıp kusuyorum ya evet canım bendede aşırı ishal var gece olduğu için bir şeyde yapamıyorum sabah doktorumla konuşacağım
Duygu19031903 SevdaTrkl şuan bende öyleyim 24 haftalığım ishaldim 2 haftadır parazit testi yaptolar dünden beri iştahım gittim midem ağrıyor kusuyorum hastaneye gideceğim saat geçsin bekliyorum
aycomik Ben de 22 haftaliğim. Aksamdan beri karnimda cok siddetli gur pur seslerinden uyuyamiyorum ve ishalim. Ayni sekilde sabahi bekliyorum. Doktorumu arayacagim. Hepimize gecmisler olsun 🙏
Duygu19031903 aycomik bende aynıyım canım suan bisey yiyorum tuvaletteyim midem den sürekli sesler geliyor anlamadım. Çok korkuyorum