Fdle Şuan 2. Trimester döneminde olduğunuz için dişçi tarafından müdehale edilebilir. Ben dolgu yaptırmıştım o dönem 19. Haftamda.
Bence bir dişçiye gidin çünkü daha doğumunuza var 3. Trimester de müdehale etmiyorlar bir daha. Benim o zaman ağrım oldu imzalı kağıt herseyi aldım yine dişime bakmadılar bile.