Mm46 araştırıyorum, doktoruma sürekli soruyorum ve halam hemşire. Annem yarı doktor gibidir. Bilmediğim bir şeye fikir yürütmem ama biliyorsam yardımcı olmaya çalışırım 🙂 ama kanaması olana sancısı olana hiçbir şey söylemem.her zaman derim doktora gidin diye ama bunlar çevremizdeki gebelerde olan şeyler nedense evet fikrim var. aklımda kalıyor 🙂