Hilaltnrkl tam anlamıyla seninle aynı durumdayım. doktoruma gittiğimde bu durumu anlattım benim yediğim her şeyi yasakladı. sadece meyve sebze yeşillik ve süt ürünleri ile besleniyorum geri kalan her şey yasak. kızartma abur cubur ve özellikle tuz ödem yapıyor ağzımız yüzümüz şişiyor sonra. 34+2 haftalığız bizde. zaten 1 ayın kaldı dayan dedi doktorum🙏🏼