Asyay joie olanı öneririm görümcem de var 1 senedir kullanıyor Bi kerede ben kullandım gezmeye giderken inanılmaz rahat kullanımı kapanması kolay ve çok hantal bir araba değil tavsiye ederim o arabanın puseti de var bence al derim sadece dışarıda değil birine gittiğin zaman bile bebeğini onda uyutabilirsin ama sen bilirsin tabi 😊